+370 650 90903 Mielai padėsime :)
Mielai padėsime :) +370 650 90903

Miegas, miegamasis ir komfortas

Jau Renesanso laikais garsūs to meto mokslininkai bandė suprasti miegą, kaip tai mus veikia ir ar to tikrai reikia? Aristotelis teigė, kad ateityje žmonėms iš viso nereikės miegoti, bet dabartinių mokslininkų tyrimų duomenimis miegas mums ir mūsų sveikatai yra labai svarbus. Kokybiškai pailsėję mes būname energingesni, o darbas produktyvesnis.

 

43b21c91ccfab5887e45c6ab78fa3a24

 

Mūsų miego kokybė labiausiai priklauso ir nuo miegamojo atmosferos. Būtent dėl to supažindinsime su klaidomis, kurių svarbu vengti įsikuriant savo poilsio oazę!

 

1 klaida: trūksta vietos daiktams susidėti. Kurdami miegamojo aplinką, paskirkite vietą erdvei ir talpiai spintai ar komodai. Kuo mažiau daiktų aplink, tuo lengvesnė atmosfera kambaryje, sukurianti harmoniją ir poilsiui tinkamą nuotaiką.

 

2 klaida: spalvų vengimas. Dažnai tenka išgirsti nusistatymus, kad miegamajame turi dominuoti tik šviesios, baltos spalvos. Tačiau jeigu nesate šių spalvų gerbėjai, neprivalote jų derinti. Kurkite jaukumo jausmą! Visa esmė kurti poilsio oazę tokią, kokia jums patinka, kad norėtumėte į ją grįžti kas vakarą. Tad jeigu turite mėgstamas spalvas, kurios jus jaukiai nuteikia, ramina – pirmyn!

 

0cbbb8ed0de540db3d43ecc3c5d62ffc

 

3 klaida: komforto neiškėlimas į prioritetus. Norint susikurti komfortišką miegamąjį, būtina atkreipti dėmesį į patogų ir kokybišką čiužinį. Patartina tartis su specialistu ir taip pat pagal jų rekomendacijas keisti jį kas penkerius-aštuonerius metus. Taip pat skirkite nemažiau dėmesio tinkamai pagalvei. Išbandykite kelis jų variantus ir pirkite tik tinkamiausią. Nepamirškite reguliariai jų keisti! Specialistai pataria tą daryti kas du metus.

 

4 klaida: pamirštos grindys. Dažnai įsirengiant miegamąjį pamirštamos grindys. Kad iš lovos išlipti būtų kiek įmanoma maloniau, pasirinkite švelnų, purų kilimėlį. Juk žinote, kiek mūsų pėdose yra jutiklių ir kaip gera pirmus žingsnius iš lovos žengti komfortiškai ir maloniai!

 

5 klaida: šviesos patekimas į miegamąjį. Jei jums trukdo užmigti ar tinkamai išsimiegoti atvirai krintanti šviesa pro langus, vertėtų nepamiršti apgalvoti, kuo juos uždengti. Kokybiškos, šviesai nepralaidžios naktinės užuolaidos, žaliuzės ar romanetės gali tapti ne tik jaukumo detale, bet ir kokybiško miego pagalbininke!

 

89d87726ffe84ab98284090af59fde7a

 

6 klaida: apkrautas staliukas prie lovos. Jei žvilgtelėtumėte į savo staliuką prie lovos, rastumėme ant jo įvairiausių daiktų nuo kavos puodelio iki akinių. Tad skirkite laiko susitvarkyti knygas į lentynas, puodelius į virtuvę. Jeigu norisi kai kuriuos daiktus visad turėti miegamajame po ranka, galima pastatyti stalelį su stalčiais ar lentynomis, o stalelio paviršių palikti tik šviestuvui. Taip jausitės geriau ir kambarys atrodys tvarkingiau.

 

7 klaida: nedidelės erdvės apkrovimas baldais. Jeigu jūsų ir taip nedidelė miegamojo erdvė, jokiu būdu nesirinkite masyvių baldų ar krėslų. Rinkitės baldus, sukuriančius didesnės erdvės iliuziją, tokius kaip, pavyzdžiui, veidrodžiai, aptakių formų baldai ir minimalistinio dizaino lova. Taip ir jūs jausitės geriau, ir jūsų poilsis bus kokybiškesnis.

 

 

Kalbant apie miegą, miegamąjį ir komfortą būtina viską apgalvoti iš anksto. Kuriant savo namus svarbiausia nepamiršti savų poreikių. Prieš pirkdami baldus, sugalvokite kambario apstatymo galutinę viziją. Gražių vasaros akimirkų bei sėkmės kuriant asmeninę poilsio oazę savo namuose!

NORI DOVANOS?