• Prisijungti
  • GRĄŽINIMAS

    Mes mylime ir gerbiame savo klientą, todėl visuomet rūpinamės, kad užsakyti daiktai būtų kokybiški ir patenkintų Jūsų lūkesčius! Kaip bebūtų, kartais nenorom prekė gali pasiekti ne tokia, kokios tikėjotės ar tik išpakavus pasimatyti prekės nekokybiškumas, todėl „Fėjos namuose” mes jums suteikiame 100% grąžinimo garantiją. 

    Norėdami grąžinti arba pakeisti prekę Jums tereikia supakuoti tvarkingai siuntą ir grąžinti į DPD paštomata naudojant lipduką, kuris buvo pridėtas prie Jūsų gautos siuntos.

    Neturint galimybės grąžinti naudojantis DPD lipduku - užpildyti grąžinimo/keitimo formą https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/fejosnamai-lt  ir grąžinti prekes per OMNIVA.

    OMNIVA formoje reikia pateikti:

    • užsakymo numerį;

    • kokias prekes iš užsakymo norite grąžinti arba pakeisti;

    • kokia grąžinimo arba keitimo priežastis;

    • pinigų grąžinimo būdą.

    Grąžinimas yra nemokamas!

    Norėdami grąžinti Jums pinigus už nepatikusią prekę, mes paprašysime laikytis tam tikrų sąlygų. Jų laikymasis yra sklandaus bendradarbiavimo ir abipusės pagarbos garantas.

    Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);

    • prekė privalo būti supakuota į papildomą maišelį ar dėžę saugiam transportavimui;

    • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

    • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

    • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

    • Pridėti grąžinamos prekės nuotrauką, kad galėtume įsitikinti, jog prekė nebuvo išpakuota ar pažeista (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

    • Pirkėjui nesilaikant bent vienos iš išvardytų sąlygų yra taikoma 5 EUR bauda.

    Grąžinimo terminai ir forma

    Apsipirkus internete, atšaukti užsakymą ir grąžinti prekes galite per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.

    Grąžinama prekė turi būti papildomai supakuota į dėžutę ar maišelį, užklijuota. Ant grąžinamos pakuotės turi būti užrašytas ofiso adresas (Kosmonautų g. 15, 55141 Jonava), kad kurjeris, paėmęs siuntą, ją tikslingai pristatytų mums. Kurjeris turės specialų siuntos lipduką su mūsų adresu.

    Jūsų grąžinamos prekės pristatomos į Fėjos namų ofisą, kuriame mūsų darbuotojai įvertina, ar gaminiai grąžinti nesugadinti. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų nuo prekės grįžimo į ofisą dienos.

    Atkreipkite dėmesį

    Labai paprašytume prekės nenaudoti, jeigu pastebėjote bent menkiausią broką. Tokiu atveju mielai laukiame iš jūsų žinių, kad prekę sklandžiai galėtume pakeisti kita arba grąžinti jums pinigus. Apgailestaujame, tačiau jeigu jus pasiekusi prekė yra kokybiška, bet tyčia ar netyčia sugadinama dėl netinkamos priežiūros ar gamintojų priežiūros rekomendacijų nesilaikymo, jos atgal nebepriimame.

    Norėdami grąžinti prekę, mielai prašome su mumis susisiekti el. paštu info@fejosnamai.lt arba telefonu +37065090903.