Klauskite ir užsisakykite telefonu! +370 650 90903
Reikia patarimo? +370 650 90903

Grąžinimas

Mes mylime ir gerbiame savo klientą, todėl visuomet rūpinamės, kad užsakyti daiktai būtų kokybiški ir patenkintų Jūsų lūkesčius! Kaip bebūtų, kartais nenorom prekė gali pasiekti ne tokia, kokios tikėjotės ar tik išpakavus pasimatyti prekės nekokybiškumas, todėl „Fėjos namuose” mes jums suteikiame 100% grąžinimo garantiją. Grąžinimą apmoka klientas.

Norėdami grąžinti Jums pinigus už nepatikusią prekę, mes paprašysime laikytis tam tikrų sąlygų. Jų laikymasis yra sklandaus bendradarbiavimo ir abipusės pagarbos garantas.

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;
  • Pirkėjui nesilaikant bent vienos iš išvardytų sąlygų yra taikoma 5 EUR bauda.

Grąžinimo terminai ir forma

Apsipirkus internete, atšaukti užsakymą ir grąžinti prekes galite per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos.

Grąžinama prekė turi būti papildomai supakuota į dėžutę ar maišelį, užklijuota. Ant grąžinamos pakuotės turi būti užrašytas aukščiau nurodytas ofiso adresas, kad kurjeris, paėmęs siuntą, ją tikslingai pristatytų mums.

Jūsų grąžinamos prekės pristatomos į Fėjos namų ofisą, kuriame mūsų darbuotojai įvertina, ar gaminiai grąžinti nesugadinti. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 5 darbo dienas nuo prekės grįžimo į ofisą dienos.

 

Grąžinimo forma

 

Vardas (būtina)

Pavardė (būtina)

Adresas (būtina)

El. pašto adresas (būtina)

Telefono numeris (būtina)

Banko sąskaitos numeris (būtina)

Užsakymo numeris (būtina)

Prekės grąžinimo priežastis

Įvardinkite broką arba kitą grąžinimo priežastį

Jei prekė brokuota, įkelkite nuotrauką:

 

Atkreipkite dėmesį

Labai paprašytume prekės nenaudoti, jeigu pastebėjote bent menkiausią broką. Tokiu atveju mielai laukiame iš jūsų žinių, kad prekę sklandžiai galėtume pakeisti kita arba grąžinti jums pinigus. Apgailestaujame, tačiau jeigu jus pasiekusi prekė yra kokybiška, bet tyčia ar netyčia sugadinama dėl netinkamos priežiūros ar gamintojų priežiūros rekomendacijų nesilaikymo, jos atgal nebepriimame.

 

Norėdami grąžinti prekę, mielai prašome su mumis susisiekti el. paštu info@fejosnamai.lt arba telefonu +37065090903.